Vásárlói tájékoztató – Általános felhasználási és rendelési feltételek


Kérjük, hogy amennyiben felhasználója, vásárlója szeretne lenni áruházunknak, figyelmesen olvassa el a vásárlói tájékoztatónkat és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésre állunk!

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a harmonia-ajto.hu webáruház általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

Cégadatok:

A harmonika-ajto.hu webáruház üzemeltetője: Artmöbel Kft.
Székhely: 1143 Budapest, Tábornok u. 11/B. (Itt sem raktározás, sem áruátvétel nem történik!)
Raktár és személyes átvételi lehetőség: 2360 Ócsa, Kiss Ernő utca 6/B. (Áruátvétel előzetes egyeztetéssel H-V 0-24h)
Adószám: 23066331-2-42
Szerződés nyelve: Magyar
Ügyfélszolgálati e-mail: info@harmonika-ajto.hu
Ügyfélszolgálati telefon: +36-30/381-0142
Tárhelyszolgáltató: www.024reg.com

Megvásásrolható termékek, szolgáltatások:

A harmonika-ajto.hu webáruházban eredeti Vivaldi harmonikaajtókat és kiegészítőket vásárolhat. A megjelenített termékekre a webáruházon keresztül on-line rendeléssel, e-mailben vagy telefonon fogadunk megrendeléseket.

Áraink a rendelés időpontjában a webáruházban a termékek mellett található árak. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. Az ebből adódó esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés meghiúsulása esetén a webáruház üzemeltetőjét kártérítési kötelezettség nem terheli.

A webáruházban megjelenített árak bruttó árak, és egy darabra/csomagra vonatkoznak, tartalmazzák a csomagolási költséget, de nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

A termékleírásokban törekszünk a legpontosabb információt adni a termékről, esetleges pontatlanságáért felelősséget nem tudunk vállalni! Ha bizonytalan a kiválasztott termékkel kapcsolatban, kérjük nézze át a GYIK menüpontban található információkat, illetve keresse munkatársainkat elérhetőségeinken.

Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, de amennyiben szeretné legközelebbi vásárlása alkalmával csak a kosár tartalmát összeállítani, praktikus a regisztráció elvégzése.

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása folyamatos, a weboldalunkon leadott megrendelést informatikai rendszerünk minden esetben e-mailben azonnal visszaigazolja, jelezve, hogy megrendelését megkaptuk. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított  4  munkanapon belül, de a rendelések teljesítése az esetek nagy részében 48 órán belül megtörténik. Amennyiben a kiszállítás valamilyen okból késést szenved, erről már a honlapunkon előre igyekszünk értesíteni a vásárlókat: a raktárkészlet hiánya miatt az adott termék aloldalán, szabadságolás miatt a honlapunk nyitó oldalán. Ha a vásárlás pillanatában ilyen információ honlapunkon nem volt megtalálható, de a késlekedés ennek ellénére fennáll, a várható hosszabb szállítási határidőről egyedileg is értesítjük a vásárlót emailben vagy telefonon.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A visszautasítás okáról a megrendelőt e-mailben tájékoztatjuk (lehetséges ok pl., ha egy raktáron nem lévő termék az európai központunkban is elfogyott). A termék vételárának előre elutalása esetén visszautalásra kerül az összeg a küldő részére.

Rendelés menete

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
  2. Amennyiben szeretne további terméket rendelni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot, ellenkező esetben ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség módosítása esetén válassza a „kosár frissítése” gombot.
  3. Szállítási és fizetési mód kiválasztása.
  4. Szállítási és számlázási cím, illetve a belépési adatok megadása. Amennyiben már korábban regisztrálta magát, akkor nem kell újra megadni az adatokat, csak be kell lépni. De a megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció.* Kérjük pontosan adja meg telefonszámát és e-mail címét, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése.  Az e-mailben történő visszaigazolás hiányát okozza a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége.
  5. Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban mégegyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet.
  6. A megrendelés elküldése után a rendszer visszaigazolást küld e-mailben az Ön által megadott e-mail címre.
  7. A kiszállítással kapcsolatban tájékoztatást küldünk e-mailben, illetve bizonyos esetekben telefonon egyeztetjük a kiszállítás időpontját.

*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával azt a lépést már nem kell elvégeznie.

Fizetési módok

Személyes fizetés: személyes raktári átvétel esetén, készpénzben.

Előre utalás: megrendelés elküldése után a rendszer által küldött e-mail tartalmazza a banki adatainkat, ahová a megrendelt termék árát és az esetleges kiszállítási díjat kérjük elutalni. Kérjük, hogy ha a megrendelő neve és a bankszámla-tulajdonos neve nem azonos, a közlemény rovatban adja meg rendelésszámát a pontos beazonosítás érdekében.

Bankkártyás fizetés (PayPal): a rendszer átirányítja Önt a PayPal oldalára, ahol lehetősége van az összeget akár bankkártyával, hitelkártyával, akár PayPal számlájáról is kifizetni.

Utánvét: a megrendelt termék árát és a kiszállítási díjat a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.

Átvételi és házhoz szállítási információk

Személyes raktári átvétel: díjmentes

  • Személyes átvételre hétfőtől vasárnapig 0-24 órában lehetőség van, de csakis előre egyeztetett időpontban! Amenniyben időpontegyezetés nélkül jön el hozzánk, az átvétel teljesen bizonytalan.
  • Időpont-egyeztetés e-mailben, sms-ben és telefonon is lehetséges.
  • Raktárunk címe: 2364 Ócsa, Kiss Ernő utca 6/B.

Házhoz szállítás:

  • Minden szállítási és fizetési mód esetén 2.000 Ft
  • 60.000 Ft rendelési összegtől díjmentes

A házhoz szállítást szerződéses futárszolgálattal vagy saját eszközzel teljesítjük.

A futárszolgálat a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban végzi. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg.

Webáruházunk saját eszközzel is végez kiszállítást, Budapesten és Pest megyében, ritkább esetben más megyékben is.

Darabszám és sérülésmentesség ellenőrzése

Bár webáruházunk mindent megtesz a pontos teljesítés érdekében, kérjük, hogy a kiszállított termék darabszámát illetve csomagolás sérülésmentességét ellenőrizze átvételkor a futár előtt.

  • Amennyiben darabszám eltérést tapasztal, kérje jegyzőkönyv felvételét a futárral vagy a kiszállítást végző kollégánkkal, de ha lehetséges vegye át a terméket és a számlán szereplő összeget fizesse ki a futárnak. A felvett jegyzőkönyv alapján webáruházunk ingyenes kiszállítással a lehető leghamarabb pótolja az esetlegesen lemaradt terméket.
  • A termék csomagolásának látható sérülése esetén kérjük vizsgálja meg, akár a futárral együtt, hogy csak a csomagolás (karton, hungarocell stb.) sérült-e, vagy a sérülés kiterjed a termékre is. Ha csak a csomagolás, vagy a terméket védő anyag sérült, kérjük vegye át a terméket és a számlán szereplő összeget fizesse ki a futárnak.
  • Amennyiben a sérülés kiterjed a termékre is, kérje jegyzőkönyv felvételét a futárral vagy a kiszállítást végző kollégánkkal, és ne vegye át a csomagot!

Jegyzőkönyv nélküli utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni!

Számla átvétele

A megrendelésről minden esetben számlát állítunk ki.
Személyes fizetés esetén: a számlát az áruval egyidőben adjuk át
Házhoz szállítás esetén: a számlát a csomag tartalmazza

Garancia, Jótállás

Webáruházunkban megvásárolt termékekre típustól függően 2, 3 vagy 4 év garanciát vállalunk. A termék meghibásodása esetén kérjük készítsen fényképet a hibáról, és azt lehetőleg egy rövid hibaleírással és a vevő adataival vagy az általunk e-mailben küldött visszaigazolással vagy az általunk kiállított számla szkennelt példányával együtt küldje e-mailben az info@harmonika-ajto.hu címre.

Elállás joga

Ön a már átvett terméket indoklás nélkül visszaküldheti korlátlan ideig, akár évekkel később is, nem csak a törvényben előírt 14 napig, AMENNYIBEN AZ EREDETI GYÁRI NEJLON CSOMAGOLÁS NEM LETT KIBONTVA, mely bizonyítja, hogy a termék minden alkatrésze hiánytalanul megvan. A gyári nejlon csomagolás az a nejlon fólia, amely közvetlenül a terméket veszi körül, azaz a legbelső csomagolóréteg. A bizonyos esetekben alkalmazott külső nejlon védőfólia, illetve karon doboz vagy karton csomagoló anyag nem egyenlő a gyári nejlon csomagolással, ezek kibontása nem jelenti az elállási jog elvesztését.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati e-mail címünkön írásban. A megrendelt termék visszajuttatásáról futárszolgálatunk segítségével gondoskodunk. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően a visszaküldött termék eredeti gyári csomagolását megvizsgáljuk. Amennyiben a visszaküldött termék hiánytalan és sérülésmentes, webáruházunk haladéktalanul, általában a termék visszaérkezésének napján, de legkésőbb 48 órán belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére. Fontos, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatban felmerült szállítási költség a Vásárlót terheli.

Adatkezelés

A webáruházban a regisztrációkor vagy megrendeléskor megadott személyes adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, és nem adja ki harmadik fél számára, csak az üzemeltető szállítási alvállalkozójának (a megrendelt termékek kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban, azonban cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a harmonia-ajto.hu üzemeltetője kizárólag a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

Webáruházunk hírlevelet nem küld, sem a regisztrált vásárlók által megadott e-mail címekre, sem senkinek.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.